Join Our Big Happy Family & Be Happy!

Friday, March 14, 2014

Apa kata pengguna tentang CC Cream?


Siti kata, "Kulit saya kurang berminyak"


Adakah anda perlukan BB Cream atau CC Cream?
Mana satukah yang sesuai untuk anda?
Perlukah anda beli dan pakai kedua-duanya?

Jika diikutkan teknik marketing barat, saya mesti 'memaksa'/'menarik' para pembeli saya untuk membeli kedua-duanya. Ini dipanggil, teknik upsell.

Di dalam ilmu perniagaan Islam yang saya pelajari dan kuat berpegang, saya hanya akan mensarankan kepada para pembeli saya untuk membeli barangan/produk/perkhidmatan yang memberikan manfaat kepada mereka dan bukannya membeli sesuatu yang mereka tidak akan gunakan atau kurang perlu.

Oleh itu, dapatkan khidmat nasihat drp pakar kecantikan anda sebelum membeli sesuatu:
Call/sms 012-2399629
WhatsApp only +6010-5157758
ceo@draz.my