Join Our Big Happy Family & Be Happy!

Daftar Email anda untuk dapatkan info cantik dari kami

Klik Foto Untuk Lihat Jadual Kursus

Klik Foto Untuk Lihat Jadual Kursus
Ikuti Kursus Solekan Peribadi | Andaman Pengantin bersama AzzaLynn Bridal | 012-2399629

Tuesday, June 9, 2015

Parut Accident. Boleh di atasi dengan mekap ke?




Terkejut Lynnda tengok perubahan adik ni.

Ini perkongsian/feedback beliau:
"Muka saya penah berparut sebab accident jatuh moto.parut sy tu memang tak dalam tapi parut tu memalukan jugaklah... dekat muka kan...
Kebetulan saya memang pakai cosmoderm tapi pakai acah-acah ja masa tu...
krim vit-e Kadang-kadang pakai kadang tidak..
pencuci je yang saya consistent.
so lepas accident tu saya terfikir nak pakai krim vit-e tu kat parut sebab takot nanti parot tu makin gelap kalau biar lama-lama.
Alhamdulillah mmg parut saya tak jadi gelap.. warna dia cair-cair ja smpai la dia pudar terus. Dan kesan tu jadi lagi cepat sebab saya pakai minyak vit-e yang 30 000 iu sekali tiap-tiap malam.
Parut makin hilang dan saya perasan kulit nampak macam halus.. so kalau sekarang orang tengok saya memang tak pernah tahu saya pernah accident dulu. "

Http://fcc-makeup.blogspot.com/
Http://kryolanstokis.blogspot.com/

COSMODERM Retail Agent
012-2399629
Order@draz.my

Rawatan IV mist Http://rawatanivmist.blogspot.com/

#produkhalal #muslim #tipsolekan #solekan#tekniksolekan #beauty #halalcosmetic