Join Our Big Happy Family & Be Happy!

Thursday, December 11, 2014

Survey


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera....

Selalunya saya banyak kongsikan info dan tips je kan tentang solekan terutamanya FCC.
Kali ni saya nak buat survey sikit. Survey ini hanya untuk anda yang rajin bershopping di sini.

Soalan saya:

Kalau anda shopping barang FCC, anda suka dapat hadiah tak?
Jika suka, apakah hadiah yang anda paling idamkan?
  1. Produk FCC
  2. Voucher FCC
  3. Emas 1gm
*** Boleh komen di bawah atau boleh klik borang ni dan isikan. Pastikan no telefon dan email anda betul kalau nak hadiah ye. ****

Hadiah yang saya suka
Name:
No Telefon
Email Address:

Create a web form here



Kalau tak ada yang nak jawap, maka saya simpan je lah hadiah saya ni. 
Saya akan offer kat Group saya yang lain. 
Buat masa ni saya baru tanya kat sini je dulu. 
Sebab saya nak pastikan geng BMC FCC dapat dulu. hihihi....

Terima kasih kerana membaca dan join survey ini (bagi yang join la...)