Join Our Big Happy Family & Be Happy!

Saturday, June 22, 2013

Bengkel Solekan PERCUMA 30 JUN 2013 - Puchong

Tak sabar rasanya nak jumpa anda semua :)
Esok atau lusa saya akan hantar email kepada para peserta yg dah berikan email kepada saya

Pembantu saya pula sedang bizi sediakan FREE Gift utk para peserta yang mengikuti Bengkel Solekan PERCUMA pada 30 Jun 2013 di Puchong. Ada byk kategori GIFT yg hendak disiapkan. 
Bengkel yg saya anjurkan kali ini adalah PERCUMA siap dapat GIFT lagi . Kerana sebelum ini sejak tahun 2002 saya dah lama anjurkan pelbagai kursus solekan yang berbayar. 
Utk peserta yg datang AWAL ada hadiah special sekali!!!. 

Tak sabar rasanya nak berjumpa para peserta.
Saya juga tak sabar nak bantu para peserta semua utk mempelajari Teknik Solekan Lengkap dengan penambahan Tips-tips Istimewa.

Utk bengkel kali ini, saya akan selitkan pelbagai topik menarik seperti berikut:
- Apakah Jenis Kulit Anda
- Apakah Bentuk Wajah Anda
- Apakah Warna Anda
- Apakah Solekan Tepat Untuk Anda
- Bagaimana Membentuk Penampilan Anda

Mekap Artis saya juga dah bersiap sedia untuk melatih para peserta. Saya dah sediakan rangka kursus disampaikan pada hari tersebut.

Ya Allah... Kau permudahkanlah urusan kami... Semoga Bengkel Solekan Peribadi PERCUMA yg kami anjurkan nanti bakal memberikan perubahan besar dan memberi nilai tambah kepada peserta kami. Izinkanlah para peserta kami mendapat manfaat dan menyedut ilmu yg bakal kami sampaikan nanti.

Amiiinnnn...

Kepada para peserta yang sudah mendaftar dan dah berikan emel kepada saya, dalam sehari dua ni saya akan hantar REMINDER seperti yg saya janjikan... TUNGGU ye.... saya baru balik dari Istana Budaya dan harini dan esok sedang sibuk mengajar utk peserta kursus Wedding Planner... nak susun ayat power dulu agar maklumat dapat disampaikan dgn tepat dan jelas 

InSha Allah