Join Our Big Happy Family & Be Happy!

Wednesday, June 19, 2013

CC Cream sangat best utk orang demam!!!


CC Cream mmg BEST utk ORANG DEMAM!!!

Saya nak kongsikan keAJAIBAN CC Cream yg terjadi kepada saya sendiri

Alkisah... saya demam... cuaca panas di luar, di Istana Budaya sejuk dgn aircond

Tetapi, demi Anuar Zain terpaksa la mempertahankan diri.
Air hidung tak berhenti mengalir kerana selesema, badan panas. Nak mekap pun tak de mood. Sebab hidung dah luka2 terkopek2 akibat selesema.
Akhirnya, saya sapukan lah CC Cream ke wajah.
voila!!!!

CC Cream yg mengandungi COLLAGEN, Argan Oil, Macadamia Oil, Oat Extract, Vitamin C, Vitamin B3 ternyata memberikan IMPAK MAKSIMA!!!
Kulit tampil segar mcm tak demam. Padahal takde warna pun kat CC Cream tu. Kering2 luka kat hidung, SEMBUH!!! tak pedih mcm selalu....
Syukuuuuuurrrr Alhamdulillahh...

Apa lagi? Yang demam2 tu boleh hubungi saya utk dapatkan khidmat nasihat pakar.

CC Cream produk HALAL tak perlu diragui lagi. BOLEH BAWA SOLAT...

SMS Call WhatsApp
010-5157758 Atau 012-2399629
order@draz.my
http://fcc-makeup.blogspot.com/