Join Our Big Happy Family & Be Happy!

Tuesday, June 11, 2013

Ramadhan Give Away: Masa untuk Memberi

Menjelang Ramadhan ni macam nak buat Give Away utk para pelanggan yang telah banyak memberikan sokongan kepada kami di House of Azzalynn Bridal

Anda sudi nak menerima Hadiah Give Away dari saya?

Kalau sudi katakan sudi, tidak saya tertampi tampi
Saya dah pilih beberapa produk FCC yg cantik2 utk dijadikan Hadiah Give Away utk anda yang terbaik

Anda boleh buat gini:
Tulis ikut format macam ni di bawah ni. 

Hantar SMS kepada saya 013-242 2626
Cara Taip: DRAZ <jarak> MBGive <jarak> NamaPenuh <jarak> TarikhLahir
Hantar SMS kepada saya 013-242 2626

Kalau rasa nak share info ni, saya ada lagi hadiah EXTRA... uuuu tengah musim nak memberi ni.... 

Hadiah EXTRA hanya utk anda yang dah Like FB Page: House of AzzaLynn Bridal
Bagi anda yg ada Facebook, bergembiralah dan Like FB Page: HOuse Of AzzaLynn Bridal

Kemudian Like Info Give Away yang sama mcm posting ini (boleh juga klik link ini)
Kemudian share posting Give Away FB Page saya kat Wall/Timeline mereka 
Jika ada 30 orang kawan2 Like kat Timeline mereka tu, saya teringin nak bagi lagi hadiah EXTRA iaitu Tote Bag yang cantik... boleh bawa pegi solat Terawih
tu pun kalau nak le... 

Anyway, Share ke Share ke... saya tetap sayang anda semua... sebab anda semua adalah pelanggan yang saya sayangi dan memberikan kekuatan kepada saya

Jutaan terima kasih kerana tidak jemu-jemu bersama saya

Lynnda dari House of AzzaLynn Bridal